Selasa, 21 Februari 2012

Matlamat DAP menghapuskan ketuanan Melayu



Lim Kit Siang (林吉祥)
LIM KIT SIANG pejuang Komunis

Salam buat semua warga malaysia yang cintakan perpaduan, aku ingin berkongsi keresah aku yang sangat dalam, aku berkesempatan mengikuti program BTN baru2 ini bukan sekali atau 2 kali malah dah puluh kali aku mengikuti program ini atas anjuran BTN, namun kali ini entah kenapa tiba2 aku jadi  takut, resah ..Ketika salah seorang penceramah menyentuh tentang perlembagaan negara dan agenda perjuangan DAP perasaanku menerawang terfikir bangsaku yang begitu bersungguh-sungguh menyokong perjuangan bakal pembunuh keturunan orang-orang melayu ini , Fakta tidak melupakan sejarah...hatiku begitu emosi mereka ini begitu lantang bersuara menghina bangsaku, kerana adanya tali barut melayu , orang2 melayu itu menghina-hina bangsanya, antaranya Anuar, Mat Sabu...

huhhh barulah aku tahu banyak fakta yang dipalsukan oleh mereka tentang perlembagaan negara dan perjuangan DAP pula antaranya mereka bersungguh-sungguh berjuang untuk menghapuskan ketuanan melayu..sedihnya sebahagian orang2
melayu itu turut berjuang kepada agenda mereka ini..apakah mereka  ini tidak sedar tentang hal ini, kita tahu DAP itu siapa, mereka itu tidak punya hati perut, tiada perasaan, berjiwa komunis, andai sejarah berulang apa akan jadi pada negara dan jenerasi kita akan datang , Bersatulah wahai orang2 melayu sesal kemudian tiada berguna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan