Khamis, 6 Mac 2014

Istimewakah Suami Orang

Tiba2 jiwaku mengeledak panas membahang agkara isu ini, membaca setiap komen yang dilontarkan, rata-rata pembaca mengutuk tanpa belas kesihan terhadap yang dikutuk..terutamanya insan bernama hawa, no komen, berani buat berani tanggung terimalah padanya, mereka sangat tak bersetuju dengan apa yang berlaku, termasuk juga aku.

Sorry, tiada ampun agak keras bunyinya, namun itulah fitrah seorang hawa yang pasti dan jelas tiada satu atau mana2 wanita dalam dunia ini yang sanggup dimadu atau diganggu rumahtangganya. Namun hawa juga yang banyak merosak hati wanita, macamlah sudah tiada lelaki lain dalam dunia ini.

Yang lelakinya pun sama 2x5 banyak sangat bohongnya, sendiwara plastiknya akhirnya dibongkar...dan semakin terbongkar selingku mereka. Andai aku dipihak si isteri dah lama aku tinggalkan sisuami yang tak setia ini, buat bajir air mata untuk di titiskan hanya kerana seorang lelaki begini.

Hanez Suraya seorang artis buat negara gempak gara-gara menganggu rumahtangga orang, dia penyebabnya isu ini tercetus  namun tak mengaku bersalah pula, mohon si isteri menuntut maaf dengan egonya dia berkata ..fuyooo sedapnya mulut berkata-kata..sekarang tanggunglah padahnya...

Ingatan buat Wanita atau gadis diluar sana sebelum menggambil tindakan atau cuba berangan-angan ingin berkahwin dengan suami orang fikirlah sehabis daya apakah keputusan itu satu tindakan bijak atau anda terpaksa berdepan dengan umpat keji masyarakat sekeliling, jangan salahkan sesiapa jika keadaan ini bakal berlaku kepada kehidupan anda. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan