Rabu, 16 Januari 2013

Aku Tidak Mahu Bersubahat


Perkara ini selalu buat aku rasa serba salah, bila setiap kali bos minta aku berbohong, alahai lama2 aku naik rimas, patutkah aku turuti segala arahan bos ini..aku rasa bengang..aduhai..bukan setakat sekali atau dua kali sudah berulang kali ...sudah berlambak dosa aku ni angkara bos seorang ni..

Dahlah jarang masuk ofes, tanggungjawab selalu diabaikan, nasib baiklah aku ada untuk handle segala urusan dia jika tidak mengamuklah bos diatas sana huhu...

Tidak sangguplah aku menangung dosa selamanya ..patut kalau dah tidak sanggup menjalankan tugas  lebih baik letak jawatan , kerja sendiri lagi baik tidak terikat dengan siapa2..kerjakah atau tidak kerja kah lantaklah...Aku kekadang naik pelik dengan pegawai yang bersikap sambil lewa dalam menjalankan tugas, bagaimana kedudukan gaji mereka, apakah halal disisi hukum? tentu sudah berstatus haram, makan gaji buta,,,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan